söndag 30 maj 2010

Bruk av hängmatta i Trädgårdstorp

 
Posted by Picasa


http://picasaweb.google.se/lh/photo/cB50U2Kx0rDjqQgkzs0dPh-IiELUuZTQYEDUdzUeuz8?feat=directlink

Försökte göra bildband med musik och det blev ett sånt, men jag kan inte flytta det hit eller nån annanstans. Fötterna har domnat i alla fall så nu blir utryckning.
Det finns så mycket att upptäcka i datorn att man glömmer tid och rum. Mest är jag i det förflutnas rum på Stockholmskällan nu.

I dag ska Trädgårdstorparna flyga hem från Svalbard. Hoppas de har tagit många bilder! Och haft det fint på alla sätt!

2 kommentarer:

  1. Hej där!

    Jag tappade bort adressen till din blogg, men nu är jag här igen. Kul att du skriver också. Underbara bilder. En stolpblogg skulle säkert funka och om den spred sig skulle den kunna bli större än katt-trappbloggen.

    Hadebra i gungan idag. Jag funderar på att göra som du - skaffa en o hänga upp där jag vill och känner för stunden.

    Anna
    http://blogg.omakastengods.se

    Pssst.,jag har tappat Yngvors adress också, ska höra med henne vad hon har.

    SvaraRadera
  2. Ja - jag prövar mig fram här lite då och då, anna. Det här tar ja gnog bort, eftersom emmas lekkamrat är med och jag har inte frågat föräldrarna.

    SvaraRadera